onsdag 3 februari 2010

Kort och blommor

Såg en tutorial i Turbomalins blogg som jag kände att jag ville prova. Har tyvärr inga stora blomstansar, men ska köpa snart, så jag använde två blommallar som jag ritade av och klippte ut.
Gjorde en innan jag skulle till en kompis och scrappa.

Blev inte att jag använde blomman på nåt jag gjorde då utan fick gjort detta kortet istället.

Material
Cardstock, Distress Ink, Öljetter, Halvpärlor, Stämpel, Blommor,
Embossingpulver, Brads

Började även på två nya blommor i samma stil när jag var hos min kompis men hann inte klart med den utan det gjorde jag idag. Blev även några små blommor gjorda av några av mina små stansar, två olika sorters blommor och en hjärtstans.

Material
Dubbelmönstrat papper, stansar, brads, vatten och Distress Ink refill.
Samma för blomman överst i inlägget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar