fredag 1 januari 2010

Nytt år - ny blogg

Börjar det nya året med en ny blogg, fast på samma adress som innan. Kände att den andra var lite trist.

Ska bli bättre på att uppdatera den nya. Har ju faktiskt scrappat en del de senaste dagarna. Kanske för att jag är arbetslös och har tid och dels var jag och shoppade en del nya saker för ett av presentkorten jag fått.

Är nog kär i Distress Inksen, men inte bara i dem, Hero Arts stämplar är så himla fina dem också.

Har spanat in Two Peas in A Buckets lektionsfilmer (Thinking Inking) på Youtube med Jennifer McGuire. Massa roliga tips. Har testat lite grann och använt min nya fina embossingfön en hel del. Kanonbra julklapp från min kära sambo.

Material
Cardstock, Enfärgat mönsterpapper, Mönstrat papper, Liquid pearls,
Snöflingestans, Distress Ink, Pearlmaker, Edgescraper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar