torsdag 7 januari 2010

Dörrskylt

Fyller snart år och tänkte att jag skulle ha en fin dörrskylt som välkomnar mina gäster. Dock vet jag inte om jag vågar ha den uppe speciellt mycket då vi bor i lägenhet, på nedersta våningen och alla som ska in i huset går förbi vår dörr. Med tanke på vad som hänt med vår bil (båda backspeglarna insparkade vid olika tillfällen) och hur mycket det festas i vår trappuppgång så är jag rädd att den blir förstörd. Men kan ju sätta upp den vid vissa tillfällen kanske.


Den var rolig att göra i alla fall. Experimenterar en massa med mina distresser nu. Har kommit på att jag nog behöver fler. Har också kommit på att jag gillar det Ranger gör, står ju det på nästan allt jag har har jag upptäckt. :)

En närbild på texten, Adornitbokstäver. Trodde aldrig att jag skulle använda sånt. Men vill utvecklas så utmanar mig själv mer nu.

Material
Cardstock, Kartong, Mönstrat papper, Embossingpulver, Blommor, Blad,
Metalltråd, Distress Ink, Brads, Wellpapp, Naturpapper, Stjärndekoration, Pearlmaker

5 kommentarer:

  1. Då skulle ja haft en på insidan :p Där är oxå vanligt att man har :d kramis

    SvaraRadera
  2. Mysig skylt,ett varmt välkomnande=)

    Ha en bra helg!

    Hälsn sandra

    SvaraRadera
  3. Superfint, jag gillar embossingen du gjort och jag älskar AdornIts bokstavstickers.

    SvaraRadera
  4. Hej hej, Tack för kommentaren i min blogg. Limmet jag anänt heter Locite Super Attack och är ett jättestartkt lim, jag köpte det på Maxi här i Halmstad.

    SvaraRadera
  5. Loctite Super Attack Ska det vara inget annat

    SvaraRadera